Etykieta i savoir-vivre w biznesie

Szkolenie adresowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstwami, osobami realizującymi biznesowe kontakty międzynarodowe, osób kształtujących wizerunek firmy.

Szkolenie może zostać zorganizowane dla minimum 20 osobowej grupy uczestników zebranych za pomocą formularza na dle strony/zakładki „Zapisz się” lub grup zorganizowanych np. grupy pracowników (dowolna liczba uczestników – cena ustalana indywidualnie).

Cele szkolenia

Podniesienie niezbędnych umiejętności związanych z:

  • regułami savoir-vivre’u w obszarze relacji biznesowych
  • budowaniem prestiżu firmy i jej pracowników
  • profesjonalną komunikacją z klientami
  • zasadami precedencji w różnych sferach działalności w biznesie
  • zachowaniem zgodnym z etykietą w środowisku międzynarodowym

*Program modyfikowany jest przed każdym szkoleniem, w celu uaktualnienia oraz dostosowania go do grupy szkolonych.

Szkolenie organizowane jest w budynku Wyższej Szkoły Menedżerskiej lub siedzibie firmy zamawiającej, a jego termin uzależniony jest od ilości chętnych osób lub konkretnych wymagań zamawiającego.

Szkolenie kończy się otrzymaniem dyplomu.

 

 

Prześlij nam infromację o zainteresowaniu szkoleniem, wypelniajac formularz zgłoszeniowy. Nie zobowiązuje do niczego. Daje nam informację o ilości zainteresowanych osób.

 

Wybierz na co chcesz się zgłosić:

TELEFON

(22) 59 00 706