Komunikacja kryzysowa i zarządzanie sytuacjami kryzysowymi

Szkolenie adresowane jest do osób zawodowo zajmujących się public relations, kształtowaniem wizerunku firmy i marki oraz osób pragnących podnieść kompetencje w ww. zakresie.

Szkolenie może zostać zorganizowane dla minimum 20 osobowej grupy uczestników zebranych za pomocą formularza na dle strony/zakładki „Zapisz się” lub grup zorganizowanych np. grupy pracowników (dowolna liczba uczestników – cena ustalana indywidualnie).

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia*:

  1. właściwe przygotowanie na wypadek kryzysu w firmie lub instytucji
  2. skuteczne zarządzanie informacją
  3. skuteczne niwelowanie negatywnych skutków sytuacji kryzysowych
  4. efektywna ochrona reputacji firmy/organizacji

 

*Program modyfikowany jest przed każdym szkoleniem, w celu uaktualnienia oraz dostosowania go do grupy szkolonych.

Szkolenie organizowane jest w budynku Wyższej Szkoły Menedżerskiej lub siedzibie firmy zamawiającej, a jego termin uzależniony jest od ilości chętnych osób lub konkretnych wymagańzamawiającego.

Koszt - 450/650 zł
Czas trwania - 8/16h

Szkolenie kończy się otrzymaniem dyplomu.

CENTRUM SZKOLENIOWO DORADCZE
I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

ul. Kawęczyńska 36 lok. A003 03-772 Warszawa

NIP:527-125-39-36

Centrum Szkoleniowo Doradcze i Zarządzania Nieruchomościami istnieje na rynku od 1998 roku.